Jobs
Support Medewerker (m/v)
In de Horeca is Tills Solutions uitgegroeid tot een nationale speler als leverancier van kassasystemen en bijhorende diensten. Als verdeler van Lightspeed, unTill en EasyStore heeft Tills Solutions voor iedere horecazaak de perfecte oplossing.
Om de verdere groei te kunnen verzekeren en onze flexibiliteit nog te vergroten is Tills Solutions voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar een support medewerker die zich naast de Nederlandstalige ook zal ontfermen over de Franstalige klanten.
Wie zoeken we?
Een joviale persoonlijkheid die (liefst) ervaring heeft in de horeca, affiniteit heeft met informatica in het algemeen, en graag de zaken zelfstandig en resultaatgericht aanpakt. Iemand die weet dat er duizend en één communicatiemiddelen bestaan (en deze ook beheerst) maar beseft dat hij/zij voor deze job best mondeling kan communiceren… Iemand die met de glimlach zijn klanten te woord staat, altijd zoekt naar de beste oplossing, en deze dan ook gefundeerd kan verdedigen. Iemand die weet dat een probleem pas echt opgelost is wanneer de initiële oorzaak is gevonden.
Wie ben je? Welke kwaliteiten heb je absoluut?
• Positieve & enthousiaste ingesteldheid
• Leergierig
• Een talenknobbel waar velen jaloers van zijn! Vlotte tweetalige pen NL/FR geschreven en gesproken met perfect Frans als absolute must (in het frans of tweetalig opgevoed) – drietaligheid NL/FR/EN is meegenomen en in een aantal situaties ook nodig.
• Ervaring in de Horecasector is een groot voordeel.
• Ervaring in een IT gerelateerde job. Een (WiFi) netwerk, een PC, een Mac, een Tablet (iOS en Android) heeft voor jou weinig geheimen.
• Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, …) heeft weinig of geen geheimen voor jou.
• Rijbewijs B
• Je woont in de regio, bij voorkeur tussen Gent en Brussel.
Wat zijn je bijkomende troeven?
• Ervaring in de horeca in een managementfunctie
• Affiniteit met SEO, Social Media, Wordpress, …
• Kennis van Adobe illustrator, Indesign, …
• Je bent onmiddellijk beschikbaar
Hoe ziet je takenpakket eruit?
• Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun specifieke functionele vragen. Je bent specialist ter zake.
• Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun technische vragen. Je bent hier specialist ter zake. Je filtert de telefonisch op te lossen van de niet-telefonisch op te lossen zaken. De laatste geef je door naar jouw collega’s om deze ter plaatse te gaan oplossen.
• Als consultant leg je aan de klant uit hoe hij het beste het systeem kan configureren en doe je dit uiteraard ook zelf waar nodig.
• Als teamplayer begrijp je de noodzaak van een punctuele administratie rond de uitgevoerde taken.
Door je professionele aanpak slaag je erin om in geen tijd een stresserende probleemsituatie om te toveren tot een feilloos systeem. Indien dit vanop afstand niet lukt zorgen een team van gedreven techniekers hiervoor.
.
Wat mag je in return verwachten?
• Zelfstandigheid & flexibiliteit
• Je krijgt een goedgevulde portie verantwoordelijkheid, maar uiteraard kan je rekenen op de nodige ondersteuning!
• Een team gemotiveerde collega’s die Tills Solutions de komende jaren laat groeien naar een volgende level wat betreft het aantal klanten en de klantentevredenheid.
• Een veeleisende, maar gemoedelijke werkomgeving
• Een voltijdse job met regelmatig onregelmatige werkuren
• Een marktconforme verloning
• Een laptop, iPad en Android Tablet
Plaats van tewerkstelling en regime
• Merelbeke
• Sporadisch bij de klanten zelf.