Jobs


Consultant (m/v)

In de Horeca is Tills Solutions uitgegroeid tot een nationale speler als leverancier van kassasystemen en bijhorende diensten. Als verdeler van Lightspeed, unTill en Plug & POS heeft Tills Solutions voor iedere horecazaak de perfecte oplossing.

Om de verdere groei te kunnen verzekeren en onze flexibiliteit nog te vergroten is Tills Solutions voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar een support medewerker die zich naast de Nederlandstalige ook zal ontfermen over de Franstalige klanten.

Wie zoeken we?

Een gedreven persoonlijkheid die ervaring heeft in de horeca, affiniteit heeft met informatica in het algemeen, en graag de zaken zelfstandig en resultaatgericht aanpakt. Iemand die weet dat er duizend en één communicatiemiddelen bestaan (en deze ook beheerst) maar beseft dat hij/zij voor deze job best face to face kan communiceren… Iemand die met de glimlach zijn klanten te woord staat, altijd zoekt naar de beste oplossing, en deze dan ook gefundeerd kan verdedigen.

Wie ben je? Welke kwaliteiten heb je absoluut?

• Positieve & enthousiaste ingesteldheid
• Leergierig
• Een talenknobbel waar velen jaloers van zijn! Vlotte tweetalige pen NL/FR geschreven en gesproken met perfect Frans als absolute must (in het frans of tweetalig opgevoed) – drietaligheid NL/FR/EN is meegenomen en in een aantal situaties ook nodig.
• Ervaring in de Horecasector is een groot voordeel.
• Ervaring in een IT gerelateerde job. Een (WiFi) netwerk, een PC, een Mac, een Tablet (iOS en Android) heeft voor jou weinig geheimen.
• Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, …) heeft weinig of geen geheimen voor jou.
• Rijbewijs B
• Je woont in de regio, bij voorkeur tussen Gent en Brussel.

Wat zijn je bijkomende troeven?

• Ervaring in de horeca in een managementfunctie
• Je bent onmiddellijk beschikbaar

Hoe ziet je takenpakket eruit?

• Als een professionele en eerlijke solution seller zal je op basis van de specifieke situatie de beste oplossing zoeken. Je gaat een relatie op lange termijn aan met de klant en verkoopt hem dus in geen enkel geval nonsens.
• Als project manager zorg je ervoor dat het gehele project tot een goed einde komt.
• Als customer succes manager, zorg je er voor dat de klant op een zo kort mogelijke tijd het nieuwe systeem onder de knie heeft en dat hij net als onze andere klanten positieve reclame maakt
• Als accountmanager blijf je na de oplevering de klant van dichtbij opvolgen en stuur je bij indien nodig.
• Als support medewerker kunnen de klanten bij jou terecht met hun specifieke functionele en technische vragen. Je bent de specialist ter zake.
• Als teamplayer begrijp je de noodzaak van een punctuele administratie rond de uitgevoerde taken.

In feite komt het gehele traject aan bod… van pre-sales tot verkoop, van project manager tot onboarding consultant, van support medewerker tot interventie-technieker. Het enige wat je niet doet is de technische installatie zelf. Hiervoor kan je terugvallen op een team van gedreven techniekers. Het spreekt voor zich dat de support initieel zal doorwegen en dat je beetje bij beetje doorgroeit naar de andere facetten van deze gevarieerde job.
Door je professionalisme slaag je er op termijn in om voldoende leads uit je netwerk te bekomen, rechtstreeks of onrechtstreeks. Hier bovenop zal je er uiteraard ook bekomen via deelname aan (horeca)beurzen.

Wat mag je in return verwachten?

• Zelfstandigheid & flexibiliteit
• Je krijgt een goedgevulde portie verantwoordelijkheid, maar uiteraard kan je rekenen op de nodige ondersteuning!
• Een team gemotiveerde collega’s die Tills Solutions de komende jaren laat groeien naar een volgende level wat betreft het aantal klanten en de klantentevredenheid.
• Een veeleisende, maar gemoedelijke werkomgeving
• Een voltijdse job met regelmatig onregelmatige werkuren
• Een marktconforme verloning
• Een bedrijfswagen
• Een laptop, iPad en Android Tablet

Plaats van tewerkstelling en regime

• Merelbeke
• En uiteraard voor een stuk bij de klanten zelf.

Hoe solliciteren?

CV & motivatie naar pierre.merckx@tills.be