Vacatures

Office Assistant

Wie zoeken we?

Een office beest dat energie krijgt van een zorgende en ondersteunende rol in administratie, interesse heeft in Marketing en Social Media, affiniteit heeft met cijfers, en graag de zaken zelfstandig en stevig vastpakt!

Iemand die met de glimlach zijn/haar office draagt en actief meedenkt met de zaakvoerder en zijn/haar collega’s om efficiënt en doelgericht het office-gebeuren te structureren en te runnen!

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

Administratief

  • Inkomende post/mail verwerken
  • Aan- en verkopen inboeken en alsook de betalingen ervan
  • Logistieke verwerking en stockbeheer van het materiaal (verkoopsartikelen en verbruiksmateriaal)
  • Beheer wagenpark
  • Agenda’s van je collega’s en bijhorende administratie (interventiebons, facturatie) opvolgen

Marketing

  • Events, beurzen, interne opleidingen, workshops en demo’s plannen en coördineren
  • Actieve deelname aan beurzen
  • Social Media en andere marketing

Sales

  • Consumer goederen telefonisch verkopen en facturatie/verzending afhandelen

Plaats van tewerkstelling

  • Merelbeke
  • Indien alle facetten van deze jobomschrijving kunnen ingevuld worden is dit een 4/5 of 5/5 job (Fulltime = 38u/week)
  • Indien slechts een aantal facetten kunnen ingevuld worden, wordt het aantal uren in onderling overleg bepaald

Profiel

Wie ben je? Welke kwaliteiten heb je absoluut?
  • Positieve & enthousiaste ingesteldheid
  • Een talenknobbel waar velen jaloers van zijn! Vlotte tweetalige pen NL/FR geschreven en gesproken met perfect Frans als absolute must (in het frans of tweetalig opgevoed) – drietaligheid NL/FR/EN is meegenomen en in een aantal situaties ook nodig.
  • Reeds ervaring in een zelfstandige all-round office functie.
  • Noties en inzicht in boekhouding
  • Microsoft Office is je speeltuin en je hebt een stevige interesse en kennis van allerhande officesoftware
  • Je bent de helpdesk van je collega’s op het gebied van administratie en je neemt de lead in de implementatie van nieuwe tools
  • Affiniteit met SEO, Social Media, Wordpress, …
  • Rijbewijs B
  • Je woont in de regio.
Wat zijn je bijkomende troeven?
  • Kennis van Adobe illustrator, Indesign, …
  • Ervaring in Horeca sector is een must/pluspunt

Aanbod

Wat mag je in return verwachten?
  • Zelfstandigheid & flexibiliteit
  • Je krijgt een goedgevulde portie verantwoordelijkheid, maar uiteraard kan je rekenen op de nodige ondersteuning!
  • Een team gemotiveerde collega’s die Tills Solutions de komende jaren laat groeien naar een volgende level wat betreft het aantal klanten en rentabiliteit.
  • Een veeleisende, maar gemoedelijke werkomgeving
  • Marktconforme verloning met extralegale voordelen
  • Laptop & iPad