Jobs


Administratief Medewerker | Deeltijds (m/v)

In de Horeca is Tills Solutions uitgegroeid tot een nationale speler als leverancier van kassasystemen en bijhorende diensten. Als verdeler van Lightspeed, unTill en EasyStore heeft Tills Solutions voor iedere horecazaak de perfecte oplossing.

Om de verdere groei te kunnen verzekeren is Tills Solutions voor onmiddellijke indiensttreding op zoek naar een administratieve duizendpoot (evt aangevuld met commerciële flair) en zin voor organisatie.

Wie zoeken we?

Een uiterst punctuele persoon op het gebied van administratie, eventueel aangevuld met feeling in Marketing en Social Media, affiniteit heeft met cijfers, en graag de zaken zelfstandig en stevig vastpakt! Iemand die met de glimlach zijn/haar office draagt en actief meedenkt met de zaakvoerder en zijn/haar collega’s om efficiënt en doelgericht het office-gebeuren nog beter te structureren en te runnen!

Wie ben je? Welke kwaliteiten heb je absoluut?

• Positieve & enthousiaste ingesteldheid
• Vlotte tweetalige persoon (NL/FR geschreven en gesproken) met perfect Frans als absolute must (in het frans of tweetalig opgevoed) – drietaligheid NL/FR/EN is meegenomen en in een aantal situaties ook nodig.
• Kennis/noties van boekhouden
• Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, …) heeft geen geheimen voor jou
• Rijbewijs B
• Je woont in de regio.

Wat zijn je bijkomende troeven?

• Reeds ervaring in een zelfstandige all-round office functie.
• Kennis van Adobe illustrator, Indesign, …
• Affiniteit met SEO, Social Media, Wordpress, …
• Ervaring in Horeca sector is een pluspunt

Hoe ziet je takenpakket eruit?

Administratief
o Inkomende post/mail verwerken
o Aan- en verkopen inboeken in boekhoudpakket, alsook de betalingen ervan.
o Klantenbetalingen dagelijks opvolgen
o Logistieke verwerking en stockbeheer van het materiaal (verkoopsartikelen en verbruiksmateriaal)
o Agenda’s van je collega’s en bijhorende administratie opvolgen en indien nodig bijsturen
Marketing
o Events, beurzen, interne opleidingen, workshops en demo’s plannen en coördineren
o Actieve deelname aan beurzen
o Social Media en andere marketing
Sales
o Consumer goederen telefonisch verkopen en facturatie/verzending afhandelen

Kortom een job met voldoende variatie en uitdagingen!

Wat mag je in return verwachten?

• Zelfstandigheid & flexibiliteit
• Je krijgt een goedgevulde portie verantwoordelijkheid, maar uiteraard kan je rekenen op de nodige ondersteuning!
• Een team gemotiveerde collega’s die Tills Solutions de komende jaren laat groeien naar een volgende level wat betreft het aantal klanten en klantentevredenheid.
• Een veeleisende, maar gemoedelijke werkomgeving
• Marktconforme verloning
• Laptop & iPad

Plaats van tewerkstelling en regime

• Merelbeke
• Indien alle facetten van deze job omschrijving kunnen ingevuld worden is dit een 4/5 of 5/5 job (Fulltime = 38u/week).
• In eerste instantie wordt enkel het administratieve luik ingevuld in een deeltijdse werkweek (±20u/week). Het aantal uren zal bij invulling van bijkomende taken uiteraard eveneens opgetrokken worden.

Hoe solliciteren?

CV & motivatie naar pierre.merckx@tills.be